2014/02/05

Blue flower power [1932]

Jaką biżuterię najbardziej lubicie nosić? W moim przypadku są to bransoletki. Dużo bransoletek. Właściwie mogłabym się wypożyczać, w sensie moje nadgarstki;), jako ekspozytory. Czasami mam tego namiastkę gdy słyszę: "pokaż co dziś masz na rękach".. Ale od pewnego czasu obserwuję u siebie chęć założenia czegoś jeszcze. Może jakiś naszyjnik?
Od chwili kiedy zrobiłam pierwszy materiałowy naszyjnik - kołnierz (możecie zobaczyć go tutaj i na moim zdjęciu profilowym na bloga) jest on moim ulubionym naszyjnikiem. Mimo, że materiałowy i raczej kojarzący się z luźnym, nieco jarmarcznym stylem, byłam zaskoczona efektem gdy po raz pierwszy go założyłam. A zestawienie nie było byle jakie bo z małą czarną i szpikami. I okazało się, że była to przysłowiowa "wisienka na torcie".
Od tamtego czasu gdy zasiadam by zrobić kolejny materiałowy naszyjnik - kołnierz przypominam sobie to miłe zaskoczenie i ten jakże miły wieczór:) Ale przejdźmy do naszyjnika.


Tym razem wykonałam go w wersji niebieskiej - od błękitu po granat. Dla kontrastu użyłam materiału w kolorze delikatnego różu ze wzorem kwiatowym. Natomiast bazą części ozdobnej jest grafitowy jeans. Naszyjnik w tejże części ma szerokość 8 cm.


Jeśli nie widzieliście jeszcze pozostałych naszyjników - kołnierzy, zapraszam tutaj i tutaj.


A już wkrótce nowy DIY - zaglądajcie dziś wieczorem na bloga.


1 komentarz: