2014/01/09

Najpopularniejsze wpisy 2013 roku

Witajcie:)

Planowałam nieco inny wpis na początek roku. Miały tu być życzenia noworoczne, kolejny nowy wzór biżuterii, a potem kolejna interpretacja w WFie, DIY i kolejne wzory. Tak miał wyglądać styczeń na blogu.
I taki też pomysł miałam planując noworoczne wpisy w grudniu. Ale.. przed świętami i w ich trakcie zrobiłam sobie urlop od blogowania. Miałam wtedy sporo czasu nie tylko na spotkania z rodziną i przyjaciółmi, kolędowanie czy objadanie się. Znalazłam również chwilę by zastanowić się nad blogiem:
jego wyglądem oraz nad treścią wpisów. I zdecydowałam, będą noworoczne zmiany!:)
Szerzej o nich napiszę niebawem. A część z nich będziecie mogli zobaczyć na blogu w ciągu najbliższych dni.
Ja już nie moge się doczekać. Mam nadzieję, że i Wam się spodobają:)

Zaczynamy zatem Nowy, Kreatywny i Pełen Pomysłów oraz Spełnionych Marzeń, Rok 2014!
Czego sobie i Wam Moi Drodzy życzę!:)

***

Pierwszy wpis w tym roku zacznę od podsumowania. Za chwilę zobaczycie 10 najpopularniejszych wpisów z 2013 roku. Sprawdzając statystyki poszczególnych postów nie obstawiałam konkretnych. A ostateczne zestawienie zaskoczyło mnie:) Oto one (od miejsca 10go):

10. Idealna na lato bransoletka w energrtycznych kolorach.












Miłego popołudnia!:)

2 komentarze:

  1. Dziewczyno droga! Dziękuję Ci za te trzy komentarze na moim blogu, bo... gdyby nie one, to pewnie bym tu nie trafiła, a Ty najprawdziwsze cudeńka tworzysz! Kiedyś robiłam biżuterię, wciąż mam te wszystkie szpargały i wierzę, że wreszcie coś z nich zrobię... i Ty mnie tymi cudami tu pięknie zmotywowałaś :-) Będę zaglądać na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidka bardzo dziękuję za miłe słowa, a przede wszystkim cieszę się, że cię zmotywowłam do tworzenia biżuterii. Mi również miło było Cię poznać (dzięki WFowi). I już wiem, że będę zaglądała częściej do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń