2013/12/12

WF Grudzień Dzień 2 & 3 i Czarne frędzle

Drugi dzień WFu upłynął pod znakiem czarno-białe. Planując interpretację tematu zastanawiałam się co stotografować? Z "pomocą" przyszła mi pani Małgosia, która kilka dni temu poprosiła mnie o zrobienie nietypowego dodatku do.. Zaraz się przekonacie, a tymczasem zobaczcie sami.


Skórzane frędzle już niedługo ozdobią piękne kozaki pani Małgosi:) Miały być czarne ze złotymi końcówkami. Przygotowałam dwie wersje i te które właśnie oglądacie spodobały się najbardziej:). Długość frędzli ok 14 cm.


Mam nadzieję, że Ula uzna moją interpretację z mała domieszką złotego loloru:)

  
Trzeci temat WFu to: list. Interpretacja przewidywała list pisany do kogoś lub do samego siebie.
Niestety z braku czasu nie zdarzyłam nic napisać, za to ostatnio przybywa u mnie "listów" do wysłania.
Oto kilka z nich:


Koniecznie zajrzyjcie na Sen Mai aby obejrzeć interpretacje innych uczestników Wyzwania Fotograficznego.

2 komentarze:

  1. Piękne frędzle, czy można je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Proszę o @ na bykatszy@wp.pl - podam więcej informacji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń