2014/10/15

Fioletowo zielono niebiesko i srebrzyście czyli.. wróciłam!

Moje tegoroczne wakacje przedłużyły się i to znacznie. Najbardziej ucierpiał na tym blog, na którym na ponad dwa miesiące zapadła cisza. Za to zrekompensowałam to sobie pełną spiżarnią i ziołowymi zapasami oraz.. kolejką wzorów do opublikowania na blogu.


Ta cisza to był też czas, w którym zastanawiałam się jak dalej chciałabym prowadzić bloga. Po mojej głowie kręciło się sporo pomysłów na wpisy i wygląd. Aż ostatecznie po wypiciu hektolitrów tradycyjnej i mrożonej kawy wyklarował się ostateczny pomysł. Na razie potrzymam Was w niepewności. Ale obiecuję, że z każdym nowym wpisem będę odkrywała rąbek nowego BlogKatSzy.

* * *

Tymczasem z racji tego, że za oknem jesień i przyszedł czas na długie rękawy, włóczki i dzianiny. A co za tym idzie widoczne i w soczystych kolorach dodatki do nich. Mam dla Was naszyjnik w kolorach: zieleni, chabru, srebra i turkus. Kule otoczone fioletowym, makramowym splotem, a długość naszyjnika to 55 cm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz