2010/08/23

Urodzinowy post :)

Dziś jest szczególny dzień dla mnie ponieważ równo rok temu opublikowałam pierwszy post na tym blogu :)) 
Pomysł na prezentację swoich prac w ten sposób narodził się spontanicznie, 
bo podczas oglądania jednego z "szafiarskich" blogów. 
Najważniejsze już było - pomysł, pozostały tylko kwestie techniczne.. i zaczęłam publikowanie :) 
A dziś możecie oglądać ponad 700 różnorodnych wzorów i na tym nie koniec, obiecuję :))    

Z tej okazji postanowiłam zrobić Konkurs Urodzinowy. Chętnych do wzięcia udziału proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem z adresem mailowym do 12.09 do 00:00. 

Wszystkie wpisy biorą udział w losowaniu
Do wygrania komplety biżuterii mojego autorstwa.
Pozdrawiam KatSzy:)
 

14 komentarzy:

  1. Która kobieta nie kocha bizuterii???
    Orginalne pomysły masz Kasiu:)



    bananas17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przychodzi środa wszyscy siedzą jak na szpilkach.. kiedy wybije w końcu ta 12:)wszyscy sobie myślą.... gdy się pojawia Kasia ze swym magicznym pudełkiem wszystkie mamy "bananowe' uśmiechy...hi hi hi znowu będzie coś nowego unikatowego:)
    Madzia B. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać bizuterie Kasi :) nie wiedziałam,ze taka z Ciebie zdolniacha !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tej biżuterii, każdy ma szansę poczuć klimat Twojej duszy! :)

    Kreatywność, szalenie pozytywne wibracje! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla każdego coś miłego... się tu znajdzie ;) Ściskam ciepluśko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto tu sobie czasami patrzy,
    ujrzy oryginalną biżuterię Katszy!:)
    I każdą wrażliwą duszyczkę poruszy,
    gdy dostrzeże kawałek artystycznej duszy...:)))

    P.S. Mojego maila znasz,
    bo kontakt ze mną masz!;)
    Wszystkiego nalepszego z okazji powstania strony!
    Niech wszystkim opadną kopary, gdy powstanie pomysł nowy!:)
    I nigdy nie przestawaj tworzyć, Kasieńka!
    Niech natchnie Cię nawet chwilka maleńka!:D
    Ania S.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)
    życze jeszcze więcej pomysłów i inspiracji ;)

    pozdrawiam :)
    kasia (kasiag27@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki, świetne wzory, to może też byś odpaliła kanał na YT?

    pozd
    GK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wzorki , super kolorki
    bizuteria piękna jak z niebos wzięta.
    Doda uroku każdemu , nawet najwybredniejszemu

    Izula
    (nela2009@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej kochana ! wystroj bloga swietny,kolory to strzal w 10 ! no i bizuteria pierwsza klasa ! pozdrawiam ;* zycze wszystkiego co najlepsze ;)


    olka,

    [olapilarskaa@wp.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedsiębiorcza babka...to mi się podoba:) Wielki plus za to!

    Ania:)

    (email.anka@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. urodzinowy konkurs, a ja mam jutro urodziny:) w imieniny miesiąca;)
    życzę ci kasiu żebyś miała zawsze mnóstwo pomysłów i możliwość ich zrealizowania!
    oluchaha

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu poprostu bomba:):)same cudeńka powodzenia Ci zyczę buźka

    MOnika

    monik275@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu - gratuluję urodzinek! I życzę kolejnych - nie jednych :) Świetna strona i super hobby! Podziwiam i przyznaję, iż oglądam Twoją biżuterię z przyjemnością.

    Ania

    anna.kokocha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń