2014/02/02

Pogotowie Biżuteryjne #14 {Reanimacja bransoletki}

Jakiś czas temu dostałam wiadomość: "Kasiu pomóż! Rozpadła się moja ulubiona bransoletka. Sznurkowa baza nie nadaje się do reanimacji. Została tylko zawieszka. Czy coś na to poradzisz?". Odparłam, że bardzo chętnie pomogę.


Zebrałam potrzebne informacje. Bransoletka już nie miała być ze sznurka (z obawy o ponowne przetarcia) tylko z kamieni. Jednak kolorystyka miała pozostać taka sama czyli w neutralnych kolorach (ecru, beż lub kolor piasku na plaży). Ze wszystkich możliwych opcji ostatecznie użyłam kul marmuru białego. Nazwa nieco myląca bo w rzeczywistości ma on kolor jasnego beżu.
Agnieszka zakochała się ponownie w swojej starej-nowej bransoletce:) A kilka dni temu miałam okazje, ku mojej uciesze, przekonać się, że służy jej nadal bez zarzutu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz