2014/02/03

Całkiem nowe katszy.blogspot.com

Witajcie w nowym kreatywnym tygodniu!
Już pewnie zauważyliście, że od pewnego czasu blog przechodzi zmiany. Początkowo były to zmiany ułatwiające Wam przeglądanie bloga (o czym pisałam tutaj). Ale czas wreszcie by blog nabrał takiego wyglądu i kształtu jaki chodzi mi po głowie od dawna.


Zdecydowałam, że zmieni się nieco tematyka bloga. Powstał on z mojego zamiłowania do rękodzieła i początkowo był wirtualnym katalogiem biżuterii jaką zrobiłam. Jednak z czasem zaczęły pojawiać się kreatywne wpisy i blog nie był już tylko zbiorem zdjęć. Wtedy zdałam sobie sprawę, że wciągnęło mnie samo blogowanie!
Postanowiłam nie zaprzepaszczać tego i zaczęłam działać. Cały grudzień miałam burzę w głowie. Co chwila przychodziły nowe pomysły, ciekawe tematy. Wszystkie zapisałam i zostało tylko jedno - wdrożyć je w życie!
Ale przejdźmy do konkretów. Spieszę uspokoić wszystkich, blog nadal będzie blogiem hobbystycznym. Nowe wzory biżuterii będą pojawiały się 6 razy w tygodniu. Wszystkie znajdziecie na stronie BIŻUTERIA. Pojawią się też wpisy kreatywne, które możecie śledzić na stronie DIY i w zakładce WYZWANIE FOTOGRAFICZNE. Nowością będą wpisy lifestyle (5,10,15.. - na razie robocza nazwa), pojawiające się co poniedziałek. Postaram się w nich zainspirować Was czymś innym niż tylko rękodziełem. Ale, najważniejsze, znajdziecie w nich moje opinie i typy z różnych dziedzin. Inspiracje związane z rękodziełem pojawią się w każdą niedzielę w zakładce INSPIRACJE.
Dopełnieniem zmian na blogu będzie też zmiana szablonu. Biję się na razie z myślami jaki szablon wybrać (mam dwa typy). Nie zostało mi jednak dużo czasu na podjęcie decyzji. Nowy odmieniony blog chcę Wam zaprezentować w tą sobotę.

A teraz jeszcze czasowe rozmieszczenie wpisów na blogu:
poniedziałek - 5,10,15.. wpisy lifestyle, nowy wzór biżuterii;
wtorek - nowy wzór biżuterii;
środa - DIY;
czwartek - nowy wzór biżuterii;
piątek - POGOTOWIE BIŻUTERYJNE, nowy wzór biżuterii;
sobota - nowy wzór biżuterii;
niedziela - INSPIRACJE.

Miłego, kreatywnego tygodnia!:)

ps. Dziś po 18:00 pierwszy wpis lifestyle. Zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz