2012/08/07

Czerwony niebieski zielony [1762]

Witajcie!
Jak mijają Wam te letnie dni? Ja ostatnio spędzam wolny czas na poznawaniu okolicy.
Cieszę się bardzo bo niedaleko miejsca, w którym mieszkam, mam wspaniałe tereny 
rekreacyjne do uprawainia wszelkiego rodzaju sportów "naziemnych":)
Dzięki czemu znów mogę wrócić do regularnego trenowania.
...........................................................
Przy okazji dla wszystkich, którzy chcieliby zrzucić kilka kilogramów, 
zastanawiających się jak zacząć, niezmowtywowanych 
i tych którzy chcieliby zobaczyć efekty przed rozpoczęciem treningów 
zapraszam do śledzenia osobistego dziennika zmagań sportowo-żywieniowych u Uli.
..........................................................
Ale wracając do tematu, niestety "cierpi" na tym mój blog. Ostatnio przeglądając foldery 
ze zdjęciami okazało się, że liczba nieopublikowanych wzorów 
przekracza, "grubo", ponad setkę. Także w najbliższych kilku dniach nastawcie się
 na sporą dawkę nowości i oczywiście zarezerwujcie trochę czasu na oglądanie:)

W wolnym od blogowania czasie postanowiłam wprowadzić kilka zmian
ułatwiających Wam przeglądanie bloga. Ponieważ jestem w trakcie ich wprowadzania
po zakończeniu podam szczegóły. A teraz przejdźmy do biżutek:)

Zaczynam dziś od naszyjnika w intensywnych kolorach.
Kule drewniane mają wielkość 3 cm. Całość nawleczona na pleciony
sznurek dlugości 55 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz