2014/11/03

Bo najważniejsze są uczucia i wspomnienia..

Zostałam poproszona o zrobienie bransoletki. Prośba nietypowa ponieważ bransoletka miała być dodatkiem w czasie noszenia żałoby po bliskiej osobie. Miała też nie być cała czarna ponieważ osoba zmarła była wesołą osobą. Zadanie wydało się proste. Zwykle żałoba kojarzy się z czarnym kolorem (choć w niektórych kulturach jest to biel, a nawet niebieski). Poza tym obie osoby znam (znałam) co ułatwiło mi zrobienie odpowiedniej biżuterii.  Ale najważniejsze w takich momentach jest to by zachować umiar..


Pierwszą rzeczą było znalezienie odpowiednich kamieni na bazę. Wybór padł na kule marmuru popielatego oraz Swarovski Bicone Crystal Silver Night. Aby bransoletka nie zlewała się z całym strojem (oraz ponieważ osoby były ze sobą bardzo blisko spokrewnione) postanowiłam ozdobić ją zawieszką w postaci Serca Swarovski Crystal Heliotrope. Do zawieszenia użyłam ogniwka w srebrze próba 925.


Bardzo się ucieszyłam gdy okazało się, że bransoletka spodobała się nowej właścicielce. Szczególnie, że był to pierwszy raz kiedy robiłam bransoletkę jako element garderoby noszonej podczas żałoby.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz