2014/03/17

Zapowiedź wiosennych nowości i biało-niebiesko-szara bransoletka

Dziś buszowałam w hurtowni jubilerskiej w moim mieście. Zwykle robię w niej zakupy "last minute" czyli wtedy gdy coś się skończyło i jak najszybciej (czytaj: "na wczoraj") te rzeczy potrzebuję (czego nie mogą mi zagwarantować sklepy internetowe).
Jednak ostatnio postanowiłam, że muszę dać jej szansę i zrobić pełne zakupy. I tak też się stało. Mimo niedużego asortymentu udało mi się jednak złowić kilka ciekawych rzeczy w wiosennych kolorach.


Oprócz pastelowych, kupiłam kamienie w soczystych odcieniach i trochę półfabrykatów. Coś mi się zdaje, ze nie będą to moje ostatnie zakupy w tej hurtowni. Miła obsługa, cena, dostępność interesujących mnie półfabrykatów/kamieni i możliwość zamówienia ich przemawiają na plus.
Zanim jednak na dobre zajmę się nowymi nabytkami chciałam Wam zaprezentować bransoletkę idealną do wiosennych stylizacji. 


Wykonana z kul turkusów, oponek jedeitów i kryształka nawleczonych na elastyczną żyłkę. Koraliki mają średnicę ok 6 mm. Kamienie idealnie się ze sobą komponują, a bransoletka świetnie wygląda noszona sama jak również z innymi - w dużej ilości:)
Macie jakieś ulubione kolory, które nosicie wiosną? Czekam na Wasze komentarze:)

2 komentarze:

  1. Piekne i modne kolory wybrałaś. Pastele są przecież teraz bardzo pożadane :)))
    A ta nowa bransoletka cudna!!!!

    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się tworzą cudne bransoletki z nowych kamieni:) Dziękuję Marysiu i również Tobie życzę miłego dnia!:)

      Usuń