2014/02/07

Pogotowie Biżuteryjne #15 {Reanimacja bransoletki}

Niedawno dostałam paczuszkę z garstką kulek i pytaniem czy da się z "tego" zrobić bransoletkę? Jasne - odparłam. W paczuszce było kilka kul, ogniwka i zapięcie.


Okazało się, że ilość koralików wystarczy na bransoletkę. A i pozostałe elementy są w bardzo dobrym stanie i nadają się do ponownego użycia. Jedyną zmianę jaką chciałam dokonać to wymiana sznurka. Mimo złotych dodatków żółty zdecydowanie nie pasował do tej bransoletki. Szczególnie, że niektóre z kul były przezroczyste, i wspomniany sznurek przez nie przebijał.
Po 5 minutach mojej ingerencji bransoletka odzyskała swoją dawną świetność. Oto efekt:

2 komentarze:

  1. Juz same te kuleczki bardzo mi się podobają, swietnie wygladają.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również życzę miłego końca tygodnia:)
    Ps. Chyba stworzę coś z takich kamieni, bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń