2013/08/23

4 Urodziny katszy.blogspot.com

Witajcie Moi Drodzy!
Dziś jak co roku szczególny dla mnie dzień! 
A to dlatego, że katszy.blogspot.com obchodzi swoje 4 urodziny.


Nadal nie mogę w to uwierzyć! Nie żeby nie było to realne, 
ale że tak długo udało (udaje) mi się tego bloga prowadzić. Mimo, że brakuje mi nie raz czasu, 
że są inne obowiązki i bywam zmęczona.. Mimo tego ciągle mam mnóstwo pomysłów 
na nowe wzory i wpisy. Ciągle czuję ten dreszczyk emocji przy każdym nowym komentarzu od Was, nowym obserwatorze czy polubieniu na fanstronie. Tak jakby to był pierwszy komentarz, obserwator 
lub "lajk". Dziękuje, że jesteście tu ze mną i że dzięki Wam codziennie łapię wiatr w skrzydła.



Jak to zwykle na urodzinach bywa jest tort, życzenia, toasty i zabawa! 
Tak też będzie i u KatSzy:)

Chętnych do wzięcia udziału w zabawie proszę o pozostawienie komentarza 
(możesz również polubić mój fanpage na FB).
oraz (osoby posiadające bloga) o zamieszczenie podlinkowanego baneru na Waszych blogach.

Zabawa trwa do 22 września do 00:00
W losowaniu udział biorą wszystkie wpisy. Ogłoszenie wyników dzień później.

Do wygrania biżuteria-niespodzianka mojego autorstwa:)  
Zapraszam do urodzinowej zabawy!

Baner:



Pozdrawiam Kasia

10 komentarzy:

  1. Hej Kasiu! STO LAT dla bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! 100 lat!
    KasiaN

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodzinowy buziak za wytrwałość i kreatywność :*
    Ania S. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze wytrwalosci oraz coraz wiecej pomyslow !!

    olapil@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślę ogromne gratulacje rocznicowe i bukiet z buziaków ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja i ja i ja ;) bardzo chętnie się zapisuję na niespodziankę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dołączam :)
    http://melicja.blogspot.com/2013/09/71-candy-u-katszy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych lat !! nie wiem jak to się stało, że prawie przegapiłam, ale naszczeście na ostatnią chwilę zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prace, trzymam kciuki za powodzenie w konkursie. ;) Zapraszam również do nas - http://amorvitaea.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń