2015/04/01

Różowa Shamballa

Dzień dobry! Jak Wasze przygotowania do świąt? Ja zamiast opracowywać plan działania na najbliższych kilka dni, poddałam się wczoraj wenie i do późna robiłam wiosenne bransoletki. Te jedeity, agaty, masa perłowa, kryształy fasetowe, marmury.. Wszystkie w cudownych pastelowych i soczystych kolorach. Po prostu nie mogłam się powstrzymać. 


No to zaczynamy prezentację! Jako pierwsza bransoletka Shamballa ze sznurków w intensywnym różowym kolorze, w którą wplotłam transparentne kryształy fasetowe, z paskiem dookoła (obwódką) w kolorze rozlanej benzyny. Szerokość bransoletki 8 mm. Regulowana.



2 komentarze:

  1. A może jajka w kryształy?! :))) Zrobiłaś kolejną przepiękną biżuterię, ale nie wpadłabym na to, że to różowy kolor - wiesz, że na zdjęciach wygląda na czerwień? :))) Ściskam ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by była dopiero ozdoba wielkanocna:) Muszę pomyśleć na przyszłe święta o takiej.
      Tak tak Olu to róż. Ale w fajnym intensywnym odcieniu. Nawet powiem, że to połączenie różu z czerwonym malinowym.

      Usuń