2014/12/08

Fiolet i zieleń w złocie

Uff.. wreszcie mam chwilkę by dodać nowy wpis. Przygotowania do świąt idą pełną parą u mnie. Pierogi już czekają by wymoczyć swoje brzuszki w gorącym barszczu;). Dekoracje świąteczne zadomowiły się w mieszkaniu, a prezenty czekają na świąteczne ubranka:). Jeszcze tylko w weekend pierniczki wygrzeją się w solarium i zaczniemy odliczanie.


Atmosfera świąt udzieliła mi się również przy tworzeniu biżuterii. Kryształki i perły, fasety i błyszczące kamienie to ostatnio najczęściej przeze mnie używane półfabrykaty. Podobnie jest w tej bransoletce. Kryształki fasetowe, perły, marmury i złote kulki idealnie się uzupełniają. Całość nawleczona na elastyczną żyłkę.


Aby umilić sobie i Wam czas oczekiwania na święta przygotowałam dla Was niespodziankę. Więcej zdradzę w środę na blogu - zaglądajcie podczas popołudniowej kawy. A jeśli jeszcze zastanawiacie się nad prezentami lub nie macie pomysłu co sprezentować, zapraszam do ShopKatSzy.
Do zobaczenia jutro:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz