2014/06/17

Instagram, zdrowe kibicowanie i Swarovski Rivoli Siam

Jeszcze trochę czasu do meczu, na który czekam dzisiaj z niecierpliwością. Dlatego korzystając z wolnej chwili postanowiłam napisać kilka zdań. Tak tak kibicuję i to zdrowo:);) Ciekawi co mam na myśli pisząc "zdrowo"? Odpowiedź znajdziecie tutaj.
A skoro o Instagramie mowa, to po Pinterescie kolejne miejsce z inspirującymi zdjęciami, które pochłonęło mnie totalnie. Nie mając jeszcze profilu na Insta zastanawiałam się jaka jest tajemnica jego popularności.
Miliony ludzi dziennie zamieszczają sporą ilość zdjęć na swoich profilach. Selfie, ciuchy, kwiaty, koty, gadżety.. etc. Co jest w tej aplikacji, że pokochały ją setki milionów? Ano własnie te zdjęcia. Nierzadko genialne zdjęcia robione przez amatorów telefonami komórkowymi:) Dla mnie to ogromna skarbnica inspiracji i trochę korespondencyjny kurs fotografii. O tym, że warto założyć tam profil nawet Was nie będę przekonywała. Po prostu przejrzyjcie i zdecydujcie. A jeśli przy okazji chcielibyście odwiedzić i mnie. I poznać bardziej prywatnie to zapraszam tutaj: (klik w zdjęcie)


A teraz czas na kryształki Swarovskiego, które ostatnio rzadko bywają na blogu (z przyczyn mi nieznanych-obiecuję poprawę:) ). Kolczyki niewielkie i sprawiające wrażenie delikatnych. Ale dzięki intensywnej barwie kryształków rivoli w odcieniu siam (intensywna czerwień) będą idealnym dodatkiem do codziennych stylizacji. Bigle-srebro próba 925. Średnica kryształków-8 mm. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz