2014/05/30

Pogotowie Biżuteryjne #17 {Kolczyki}

Tym razem dostałam do reanimacji kolczyki z prośba o odświeżenie srebrnych elementów.


Ceramiczne koraliki typu pandora zawieszone były na ozdobnych zawieszkach. Niestety z czasem zawieszki pociemniały co ostatecznie przełożyło się na nieciekawy efekt wizualny. Ponieważ czyszczenie ich mijało się z celem (posrebrzane elementy po czyszczeniu i tak nie odzyskałyby srebrnego koloru) wymieniłam je na srebro w próbie 925. Aby podkreślić kolor ceramicznych koralików i wzbogacić kolczyki dodałam kryształki Swarovskiego Bicone Crystal Vitrail Medium. I tak z codziennych kolczyki przeistoczyły się w eleganckie. A dzięki srebrnym półfabrykatom długo posłużą i będą cieszyły oko właścicielki:)


Jak Wam się podoba ta metamorfoza?

A jeśli i Ty zgubiłaś kolczyk, rozleciał się Tobie naszyjnik lub bransoletka albo masz w domu sporo rozkompletowanej biżuterii. U mnie znajdziesz ratunek!:) Napisz do mnie @ na adres: bykatszy@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz