2014/02/15

WF Luty Dzień 3, 4 i 5

Dwudniowy urlop blogowy zakończony. Szykuje dla Was niespodziankę. Pssst! Na razie więcej nie mogę zdradzić. Póki co nadrabiam zaległości wyzwaniowe.


Dzień 3: Lista nr 2 (Lista 12 Najważniejszych osób w moim życiu).


Na samym początku prowadzenia bloga wyznaczyłam pewne zasady, a jedną z nich jest to, że nie publikuje zdjęć/ informacji etc. o rodzinie, przyjaciołach czy bliskich znajomych. Dlatego też moja "lista" najważniejszych osób to litery, które występują w poszczególnych imionach. Po zastanowieniu doszłam do wniosku, że na liście znajdzie się ich osiem. Osiem najważniejszych i wyjątkowych dla mnie osób:):*


Dzień 4: Nieznajomy na ulicy


Ulica jest. Nieznajomy też (człowiek, a nawet dwóch czlowiekó). W ten weekend zaczynamy się zaznajamiać:)


Dzień 5: Najważniejsze


Najważniejsze to być SZCZĘŚLIWYM i cieszyć się z każdej pozytywnej rzeczy jaka spotyka nas co krok. Weźmy to Avokado. Owoc. Ale znaleźć w sklepie pośród wielu ten dojrzały, soczysty idealnie miękki to właśnie szczęście:) Kto choć raz trafił na idealne avokado wie o czym mówię. Mi udało się to w minioną środę:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz