2013/11/18

za I N S P I R U J się: Adwentowe Kalendarze czyli przygotowania do świąt czas zacząć!

W ten poniedziałkowy, listopadowy wieczór (u mnie deszczowy i zimny) popijając gorące kakao piszę dla Was nowy wpis. W dzisiejszych Kolorowych Inspiracjach spróbuję Was "rozgrzać" kreatywnie:) Dlaczego "rozgrzać"? Ponieważ dziś będzie o świętach Bożego Narodzenia. A te święta mimo niskich temperatur na zewnątrz kojarzą mi się z ciepłem. Ale przejdźmy do inspiracji. Dziś będzie o kalendarzach. Nietypowych, bo robionych raz w roku i liczących tylko 24 dni. Zapraszam na Kolorowe Inspiracje z Kalendarzami Adwentowymi w roli głównej.


Minimalizm i motywy zwierzęce czyli coś dla miłośników fauny i prostoty.


Jak wykorzystać przedmioty codziennego użytku do świątecznych dekoracji? Poniżej przykład: drabina jako adwentowy kalendarz, a krzesło jako świecznik. Jak Wam się podoba?



Coś dla miłośników świątecznych wypieków czyli adwentowy kalendarz z piernika:)



Kalendarz adwentowy i choinka w jednym coś dla fanów designu..



..i miłośników handmade. 



A na koniec kalendarze adwentowe-girlandy. Tutaj wyobraźnia nie ma końca. Zawiesić można różne ozdoby, a efekt za każdym razem jest niesamowity:)



I jeszcze kalendarz-girlanda jaki zrobiłam w zeszłym roku. TUTAJ znajdziecie instrukcję jak wykonać go własnoręcznie.


Robicie kalendarze adwentowe? Jestem ciekawa Waszych pomysłów.

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz