2013/07/31

Marine [1901]

Hello moi drodzy:)
Zapewne wyczekiwaliście nowych wpisów, obiecałam że będą w piątek, 
ale dopiero dziś mam chwilę na by to zrobić. Ostatnio pogoda nie wpływa najlepiej 
na moją motywację i chęci do działania. Kilkudniowe upały sprawiły, 
że wolałam się gdzieś "zaszyć" najlepiej w chłodnym i zacienionym miejscu, 
którego ze świeca szukać w taką pogodę. Na szczeście temperatura spadła o kilka stopni, 
pojawiło się trochę chmur na niebie i zaraz lepiej się żyje:) Korzystąjc z powrotu motywacji 
zrobiłam kilka nowych wzorów. Oprócz nowości szykuję też dla Was niespodziankę, 
która ma związek z datą 23 sierpnia. Jak myślicie co to będzie? 
Póki co zapraszam Was do oglądania i komentowania nowych wzorów. 

 Dziś jako pierwszy naszyjnik, w którego skład weszły: drobne, nieregularne perełki 
oraz szklane koraliki. Całość utrzymana w kolorystyce marine. 
 Naszyjnik idealnie uzupełnia wszelkich stylizacje "plażowe", 
świetnie prezentuje się z tunikami oraz zwiewnymi sukienkami. 
Długość 80-100 cm.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz