2013/06/12

DIY: Naszyjnik stylizowany na H&M

Witajcie!
Dziś mam dla Was letni DIY 3 w 1: modnie, recyclingowo i tanio. 
Jakiś czas temu będąc na zakupach wpadł mi w ręce Magazyn H&M Lato 2013. 
Przeglądając go zachwyciłam się pewnym naszyjnikiem. Ale jak to bywa w moim przypadku, 
to co mnie zachwyci w ich magazynie albo nie dociera do sklepów w moim mieście 
albo szybko zostaje wykupione. Dlatego też postanowiłam zrobić go własnoręcznie 
i podzielic się tym DIY z Wami. Zapraszam zatem do wspólnego wykonania 
mojej wersja naszyjnika H&M z Magazynu Lato 2013.



Potrzebne nam będą:

* Wykałaczki;
* Półfabrykaty w złotym kolorze: 2 ogniwka, zapięcie, kuleczki, gwoździki i łańcuszek;
* Złotol lub farba w złotym kolorze;
* Pędzel;
* Narzędzia: szczypce płaskie, okrągłe i do cięcia oraz nożyczki;
* Kawałek sztywnego papieru (brystol lub karton);
* Igła do szycia;
* Klej Vicol.




1. Zaczynamy od przycięcia wykałaczek na różnej długości.


2. Następnie wycinamy z brystolu dwa „księżyce” - jak na zdjęciu. 
Jeśli używamy kartonu wystarczy jeden.


3. Następnie naklejamy na jeden z księżyców wykałaczki począwszy od środka do zewnętrznych rogów. Pamiętajmy aby zostawić wolne rogi. Gdy już wszystko wyschnie na pierwszy księżyc naklejamy drugi 
aby wzmocnić konstrukcję naszyjnika (w przypadku kartonu pomijamy ten punkt). 


4. Malujemy Złotolem z obydwu stron. Po wyschnięciu robimy otwory w rogach za pomocą igły do szycia. Następnie mocujemy łańcuszek (który możemy ozdobić kuleczkami-jak u mnie). I..


5. .. naszyjnik gotowy.


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja wersja naszyjnika H&M
i spróbujecie sami stworzyć własną. Koniecznie pochwalcie się na katszy.blogspot.com.
Przyjemnego tworzenia!
KasiaJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz