2013/04/06

"Czytelnia" czyli czego nie wiecie o KatSzy

We wczorajszym poście na temat zmian na blogu wspomniałam o stałych wpisach, które będą pojawiały się w konkretne dni tygodnia. Jako, że dziś mamy piątek chciałabym Was zaprosić do "Czytelni". To miejsce gdzie będziecie mogli poznać mnie lepiej, bo nie samą biżuterią KatSzy się interesuje:)
To również miejsce, gdzie ja, będę mogła poznać Was - moich czytelników:) Postanowiła, zamiast tradycyjnego długiego wpisu i wymieniania w punktach rzeczy, których o mnie nie wiecie stworzyć cotygodniowy cykl, w którym będę dzieliła się z Wami tym co mnie poza biżuterią interesuje, fascynuje, denerwuje, co lubię a czego nie oraz innych ciekawych rzeczach. Zatem zapraszam do lektury i komentowania:)

Która z Was, kreatywnych osób, chciałaby trochę dodatkowego czasu by móc w 100% poświęcić go na np. tworzenie swojego rękodzieła? Ręka do góry! Założę się, że zobaczę las rąk:)
Od dłuższego czasu jestem szczęśliwą nie posiadaczką telewizora! Pewnie część z Was nie wyobraża sobie tego. Tak tak, bez tv można żyć! Jestem tego żywym przykładem:) I nagle okazało się, że mam nadmiar czasu! Nadmiar czasu, który mogę dowolnie, kreatywnie wykorzystać:) A wykorzystuję go ostatnio m.in. w ten sposób:


Na początku roku w bibliotece udało mi się znaleźć książki, które od pewnego czasu bardzo chciałam przeczytać. Mowa o Caroline Graham i jej kryminałach na podstawie których nakręcono popularny na całym świecie serial "Morderstwa w Midsomer".


Zanim udało mi się znaleźć książki kilka lat temu obejrzałam kilka odcinków MM. W serialu jak i w powieści spodobało mi się przedstawienie klimatu małych, angielskich miasteczek, osoba nadinspektora Barnaby'ego (w tej roli zdecydowanie najlepszy John Nettles) i to że trudno było, do samego końca,odgadnąć któż dopuścił się tych strasznych zbrodni.


Oczywiście polecam najpierw przeczytanie książek, a potem obejrzenie serialu. A to dlatego, że w niektórych odcinkach zmieniono nieco fabułę, przez co tworzy się nowa historia, choć z tym samym zakończeniem. Polecam tą "najlepszą autorkę powieści kryminalnych od czasu Agathy Christie" (wg Sunday Times) szczególnie fanom tej drugiej, jak i fanom wszelkich kryminałów. Uważam, że zasłużyła sobie na takie miano. A jeśli chcielibyście obejrzeć odcinki serialu znajdziecie je tutaj.

A na co Wy poświęcacie wolny czas? Czytacie, relaksujecie się, gotujecie.. ? Jeśli w wolnych chwilach czytacie, to po jakiego rodzaju książki najchętniej sięgacie? Jestem ciekawa co byście mi polecili - zapalonej fance kryminałów:)

Pozdrawiam wiosennie:)
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz