2012/11/19

Łososiowa [1809]

Witajcie po długiej przerwie!:)  
 Ostatnio sporo się u mnie działo: zrealizowałam kilka nowych projektów 
(już niedługo będziecie mogli zobaczyć je na blogu), 
powstały nowe wzory biżuterii i po drodze przyplątalo się choróbsko, 
które skutecznie zablokowało mnie na kilkanaście dni w działaniu.
Na szczęście zdrowie powróciło:), a ja mogę wrócić do tworzenia.
Żeby nie zanudzać Was moim stanem zdrowotnym, 
Zapraszam Was do oglądania i komentowania nowych wzorów.

Na początek jedna z bransoletek,
które ostatnio dość często robię, za sprawa Agnieszki:) .
Szklane koraliki: transparentne i łososiowe oraz elementy srebrne,
nawlekłam na drut pamieciowy. To połączenie kolorystyczne jest bardzo delikatne,
ale świetnie prezentuje się w różnych stylizacjach.
Bransoletka ma szerokość 3,5 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz