2012/08/31

Dzień Bloga, zaproszenie na Urodzinowe Party, zapowiedź i Karmel i srebro [1782]

Witajcie!
Dziś mam swoje małe święto:) A właściwie dwa. Otóż dziś dokładnie 
obchodzony jest Międzynadorody Dzień Bloga i Blogera. 
W tym miejscu chciałabym życzyć wszyskim blogerkom i blogerom,
 których dzięki blogowaniu poznałam, by nie przestawali tworzyć swoich małych, 
wirtualnych przestrzeni. By nie zabrakło Wam pomysłów na tworzenie i pisanie.:))
Czego sobie też życzę.:) A Wam drodzy odwiedzający nasze blogi, 
życzę byście zawsze czuli się zainspirowani tym co u nas znajdziecie.:)


Przy okazji dzisiejszego święta muszę wspomnieć, że kilka dni temu, 
dokładnie w miniony czwartek, mój blog obchodził swoje 3 urodziny. 
Bardzo się cieszę z tego czasu spędzonego z Wami. Poznałam kilka ciekawych 
i inspirujących osób. Wasze komentarze i @ motywowały mnie
 i zachęcały do tworzenia nowych, ciekawych wzorów. 
W podziękowaniu za Waszą obecność tutaj szykuję dla Was dwie niespodzianki. 
Pierwsza to zaproszenie na Urodzinowe Party
które rozpocznie się w środę 5 września o godzinie 9:00.
"Przyjdźcie" koniecznie z pustymi brzuszkami, bo słodkości będzie co niemiara:))
Drugą zdradzę już niedługo.:)
Zapraszam serdecznie do świętowania!:)

A teraz zostawiam Was z kolczykami z pałeczek wulkanu 
i ażurowych kul. Całość zawieszona na srebrnych biglach. Długość 3,5 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz