2012/08/25

Agat [1772]

Dzień dobry Kochani!:))
Dziś postanowiłam trochę poleniuchować z rana. Plan był taki, 
że poczytam książkę w łóżku z herbatą/kawą w ręku. Ale, że słonko jednak wyszło 
zza chmur i zrobiło sie ciepło i bardzo przyjemnie dlatego przeniosłam się na sofkę 
i nadrabiam zaległości blogowe.


Przy okazji jaką mieliście dzisiaj pobudkę?
Moja wyglądała tak: delikatne "Miau, miau" do ucha co oznaczało:
 "Dzien dobry, miseczka pusta". Po czym wstając taki oto widok zastałam
(zdjęcie nie wyraźne z racji pośpiechu - posiadacze kotów wiedzą o co chodzi 
- i panującego półmroku w sypialni).


Taki widok w ciągu tygodnia, w połączeniu z przeciąganiem i charakterystycznym 
"Mmmm", skutecznie potrafi zdemotywować do szybkiego wstawania. 
Ale to jest właśnie cały urok kociaków:))

Wracając do biżuterii, dziś mam dla Was naszyjnik 
na bazie lnu, na który zawiesiłam plaster agatu w kolorze fioletu i miodu.
Długość naszyjnika to 48 cm, zawieszki 7 cm.


A na koniec piosenka, która wprowadza mnie w pozytywy nastrój 
za każdym razem gdy ją słyszę.


Miłego dnia!:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz