2010/11/28

Koktajl owocowy [1000]

I wreszcie jest, długo oczekiwany, tysięczny wzór! :) 
Jak to zwykle bywa na moim blogu przy takiej okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. 
Zadanie konkursowe polega na odgadnięciu: Ile, do tej chwili, zamieściłam postów na blogu? 
Pierwsza osoba, która pod tym postem zostawi prawidłową odpowiedź z adresem mailowym 
wygrywa poniższy komplet!:) 

Elegancki komplet z masy perłowej w czterech kolorach. Całkowita długość naszyjnika 54 cm, bransoletki /na elastycznej gumce/ 21 cm, kolczyków 4,2 cm.


5 komentarzy:

  1. 1015:)

    Znasz mojego maila;),
    pozdrówka Kasiunia:)
    Ania S.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moja odpowiedź to 1014 ;)

    aleksandra.be@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kasiunia:)
    Moja Mamusia też chciała wziąć udział w konkursie i policzyła o 1 więcej niż ja, więc stwierdziłam, że zgłaszam również odpowiedź Mamy, czyli 1016:)
    Pozdrówka,
    Ania S.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jeszcze napiszę - moim zdaniem 1013 - bez posta o konkursie!

    Pozdrawiam serdecznie!

    herbaciana@op.pl

    OdpowiedzUsuń